Bienvenue au Portail de la Communauté des Ecoles de la République Démocratique du Congo

Lenseignement primaire, 3 sur 10 proportion denfants qui ne terminent pas lécole primaire. 1 3 enfants sur 10 ne terminent pas le cycle primaire. 30 des enfants quittent lécole entre la 1e. Bénédicte Kalala Mon niveau scolaire nétait pas accepté en Belgique. Bénédicte Kalala vit à Liège en Belgique. Elle a quitté le Congo il y a quatre ans. En vacances à. Laquo; A.P.E. AGENCE POUR LA PROMOTION DE LENSEIGNEMENT. Les enseignants dIsiro en grève. La scolarisation universelle menacée. RDC 3 enf.

OVERVIEW

The site ecoles-rdc.net currently has a traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have traversed fifteen pages within the site ecoles-rdc.net and found zero websites referencing ecoles-rdc.net. We have discovered one contacts and directions for ecoles-rdc.net to help you correspond with them. The site ecoles-rdc.net has been on the internet for six hundred and fifty-five weeks, nineteen days, fifteen hours, and forty-nine minutes.
Dec 2011

ECOLES-RDC.NET TRAFFIC

The site ecoles-rdc.net has seen fluctuating amounts of traffic for the duration of the year.
Traffic for ecoles-rdc.net

Traffic ranking (by month) for ecoles-rdc.net

Traffic ranking by day of the week for ecoles-rdc.net

ECOLES-RDC.NET HISTORY

The site ecoles-rdc.net was registered on December 16, 2011. This web site was changed on December 11, 2013. This web page will expire on the date of December 16, 2014. As of today, it is six hundred and fifty-five weeks, nineteen days, fifteen hours, and forty-nine minutes young.
UPDATED
EXPIRED

DOMAIN SPAN

WHAT DOES ECOLES-RDC.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecoles-rdc.net Mobile Screenshot of ecoles-rdc.net Tablet Screenshot of ecoles-rdc.net

Privacy Protection Service INC dba PrivacyProtect.org

Domain Admin

C/O ID#10760, PO Box 16 Note - Visit PrivacyProtect.org to contact the domain owner/operator Note - Visit PrivacyProtect.org to contact the domain owner/operator

Nobby Beach, Queensland, QLD 4218

AU

ECOLES-RDC.NET SERVER

We discovered that the main root page on ecoles-rdc.net took eight thousand one hundred and forty-one milliseconds to stream. Our parsers could not observe a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
50.87.249.106

ns1204.ztomy.com
ns2204.ztomy.com

We discovered that this website is implementing the nginx/1.10.2 os.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site ecoles-rdc.net states the following, "Lenseignement primaire, 3 sur 10 proportion denfants qui ne terminent pas lécole primaire." I noticed that the website stated " 1 3 enfants sur 10 ne terminent pas le cycle primaire." They also stated " 30 des enfants quittent lécole entre la 1e. Bénédicte Kalala Mon niveau scolaire nétait pas accepté en Belgique. Bénédicte Kalala vit à Liège en Belgique. Elle a quitté le Congo il y a quatre ans. AGENCE POUR LA PROMOTION DE LENSEIGNEMENT. Les enseignants dIsiro en grève."

ANALYZE MORE WEBSITES

www.ecoles-sanem.lu Home

Willkommen auf dem Schulweb der Gemeinde Sanem. Diese Website ist das Internet-Portal aller Schulen aus der Gemeinde Sanem. Hier findest du alle wichtigen Informationen über die Schulen und Klassen, Projekte und Aktivitäten in unserer Gemeinde. Unser Schulweb bietet sowohl den Kindern als auch dem Lehrpersonal die Möglichkeit den Inhalt dieser Seiten mit Hilfe der Wiki-Technologie selbst zu gestalten.

Ecoles Strassen Home

Wëllkomm um Site vunn de Stroossener Schoulen. Braucht dir Informatiounen iwwert eis Schoulen a Klassen, Aarbechten a Projete vun de Schüler an Enseignanten, da sidd der hei genau richteg. Weiderhi fannt dir och nëtzlech Informatiounen zu de Servicer vun der Gemeng. Mir wënsche jidderengem vill Spaass beim Surfen. Aktuell News All News uweisen.

Ecole de Communication SUP DE COM

Vous avez une question? Pour vous prép.

Offres demploi maroc- Etudes Maroc

New Job offers آخرأعلانات الوظيفة في المغرب.

Ecoles Toulousaines de Santé

Aux Concours PACES L1 Santé. Médecine - Pharmacie - Dentaire - Maïeutique - Kinésithérapie. BEP - BAC Pro - BTS.